bloggen

Bloggen är lite skum... hmm vet inte vad det är för kommer inte upp dom vanliga rutorna där man kan ändra text stil lägga in bilder mm=/ Har läst ett mail med text kopierat från en person! Vet inte ens vad jag ska säga! Jag har väldigt svårt för att hata människor och jag gillar ärligt talat inte nån katt och råtta lek. Det har blivit en höna av ett fjäder!! men jag är envis som synden och ger inte upp. Jag kommer fortsätta så länge nån annan håller på! Jag skulle kunna lägga ner allt på sekunden, för att jag tycker det gått för långt! Men som sagt så håller jag på lika länge som nån annan. Finns så mycket bevisning nu för riktigt grova saker! Ne nu ska jag göra mig klar här så man kommer iväg snart! Har som sagt en hel del att göra idag! Synd att dagarna inte är längre så man kunde hinna göra en massa mer än vad man hinner! juste vi klädde granen igår och den blev super fin! vi har inte lika stor gran i år som vi brukar men denna duger helt utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0