Ny dag nya tag!

Idag står bakning handling och städning och springa till banken på schemat! Mika är rolig han! Han hade lämnat en 1000 lapp på bordet och skrivit att bara för att jag lämna en 1000 lapp så betyder inte att du måste använda hela! Hahaha Hmm undra vad han menar med det? Tycker han attjag slösar?! haha aja jag tyckte det var roligt iallafall det är det viktigaste! Fick ett gott skratt direkt på morgonenen=) Nu måste jag börja göra mig iordning så jag hinner med allt idag! Ska även hämta upp sötaste madde som ska komma hit=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah, din man är rolig han. d: Ha så kul med städningen. ;)

2009-12-16 @ 13:46:16
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0