så kan det gå=)

Fick höra rykten om att nån håller på skriver en massa saker om mig på sin blogg! Och eftersom jag inte har något att göra med denna människa så har jag inte vart ett dugg intreserad av hennes blogg! MEN fick höra att det skrivs en massa strunt och mycket väl stämde det!
Så det var raka vägen till polisen som kunde ordna så det gick att skriva ut detta!  Grovt förtal och grov kränkning blev det!
personen i fråga hade spärrat så det inte går att spara eller skriva ut, men det kunde polisen fixa lätt som en plätt!   Huuhhu vilken tur att jag fixade detta direkt!!  Innan det hann raderas!
Men det blev iallafall 2 åtals punkter till i listan !
Känns lite tråkigt med allt dettta men måste man så måste man!  För skit tar jag då inte=)

Kommentarer
Postat av: boris

Besök min blogg och kommentera vilket av inlägget är roligast xd

www.boriiisjeliiic.blogg.se

2009-12-15 @ 15:37:38
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

nee du ska inte ta nå skit:)

2009-12-15 @ 22:29:52
Postat av: Lucia

Hehe tack vännen...Eller ska man säga tack haha...!



Hoppas allt e bra med er....Vad tråkigt att det finns sådana människor här på jorden...Bra att du tog tag i det på en gång =)



Kram

2009-12-16 @ 13:38:59
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0