Duschad so you know

Blev en snabb men varm och skön dusch.. Nu saknas bara min älsklings gubbe ;)  Som inte kommer hem förrän imorn. Han är ju som många vet borta ganska mycket och jobbar. Det är både på gott och ont. Det som är bra är ju att vi kan sakna varandra, vilket är skönt! Då vet man ju samtidigt bättre hur mycket man betyder för varann. Det jobbiga är ju att jag får ta det allra största lasset här hemma. Vilket innebär bränna femtielva tusen kalorier per dag med allt springande..  Mina barn är alltså INTE dom lugna snälla barnen som sitter på en plats hela dan.. Nej nej nej här är det som ett cirkus nästan, fast utan djur.. Det är oxo på gott och ont. Vi brukar skratta och ha det väldigt kul. Men det kan såklart vara väldigt mycket skrik och gap från barnen sida.  Dom har väldigt starka och krya lungor mina barn. ;)  Vet inte varför men dom tycker om att skrika så högt dom kan. Alltså inte skriker dom för att det är nåt. Utan dom skriker bara så högt dom kan bara för att se vem som har starkast röst eller nåt=/  Eller så skriker dom väldigt högt rakt ut när dom har kul hahah ... Ja dom skriker nästan alltid när dom är glada.. Kanske glädje tjut/skrik?
Hahah jo såhär när man tänker på det är det ganska kul. men det är inte alltid lika kul när man är här hemma och hör, Fast mestadels så skrattar jag åt deras "skrik" om dagarna och säger herregud. Tror jag använder mig av det utrycket rätt så många gånger om dan.
Men det är roligt att se att dom har så mycket glädje av varann. Visst bråkar dom ibland vilket dom flesta syskonen gör när dom är i den åldern. Men dom har otroligt mycket glädje av varann.  Och dom saknar varandra väldigt mycket när dom är ifrån varann.
Dom kan kramas och pussas och hoppa och skrika av glädje hur länge som helst när dom ser varandra igen.
                              Jag tycker det lyser busungar om deras ögon ;)

ne nu ska jag se på tv... Så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0