Fredag =)

Idag åker vi på kryssning!! Jihoooo.. Shppade en massa fint igår till mig som jag ska ha med mig på kryssningen.. En massa snygga underkläder och 2 klänningar och en kjol=) strumpbyxor och så=)'

Vad härligt det ska bli att klä upp sig lite=)

Har en hel del att göra innan vi åker!

ska packa nicos saker om han ska ha till sin  pappa och emmis grejer som hon ska ha till sin farmor. Mina alla saker som jag ska ha med mig på kryssning! sen ska jag hinna fixa oss alla oxo till klo 13, tvätta sänglakanen behöver jag oxo göra så vi kqan komma hemma och sova i rena lakan=) ointresant  i know haha...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Take me with you! Gahh, kommer dö av tristess den här helgen! :( Hehe nerå, ha så kul mina små turturduvor! <3

2009-10-09 @ 12:18:08
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0