Helg äntligen!

Äntligen är det helg! Vilket betyder att man kan slappa lite. Kanske tillomed sova till klo 8 =)

har vart på körskolan idag som vanligt, och körningen gick otroligt bra tillomed så bra så jag själv tänkte "shit vad duktigt heidi"   Jag klarade även sluttestet på första försöket! Not bad ;)

Så inte alltför långt till uppkörning och teori, jag kännre mig just nu ändå ganska lugn med det. Kommer att sitta och plugga för teorin ganska mycket nästa vecka med.

Igår trodde jag verkligen jag blivit mag sjuk, mådde så sjukt illa och magen kändes som en tumlare=/   Känner mig lite konstig i kroppen fortfarande men hoppas på att det ska gå över snart.

Efetrsom vi tänkt att sitta och ta några glas vin och bubbla hemma hos linn=) 

Kanske borde gå ner o ta mig en dusch nu så jag är klkar tils mika kommer hem....

Det var allt för idag =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig Heidi! =) Och hoppas ni har det jättekul ikväll, synd att jag inte kunde komma. <3

2009-10-02 @ 22:47:00
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är så duktig Heidi! =) Och hoppas ni har det jättekul ikväll, synd att jag inte kunde komma. <3

2009-10-02 @ 22:47:09
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0