Home again

Nu är vi hemma ígen.. Körningen mm gick bra så jag är nöjd!!  Oj oj oj vad jag hoppas på klara proven!! Skulle underlätta i livet så otroligt mycket att ha körkort. Kommer ha en helt annan frihet, låg igår och tänkte ¨på hur roligt det kommer att vara att bara kunna åka iväg till nån vän på kvällsfika när mika kommit hem. Det har jag vart ganska lat på eftersom det är så sent mika kommer och sen ska det ätas ta bussar hit o dit mm,, så snav´cka om att jag kommer våldgästa er varje kväll sen ;) Och ikea kommer jag åka till såklart!! Det kommer vara nåt av det första jag komemr att göra! Så skulle vara perfekt att klara kortet på en gång!! 

Ne nu ska jag gå ner och baka bröd och bullar med barnen!  Och göra mat.. Sen städa tvätta mm mm... Allt der vardagliga alltså!  Och ta fram kläder för imorn för bara det är ett projekt för sig;)  Eftersom jag är rätt så kräsen..
Jahapp kanske uppdaterar senare när barnen sover!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glöm inte bort mig när du ska köra till Ikea. ;)

2009-10-07 @ 22:56:58
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0