Kryssning!!!

Jaaa mika ringde nyss och nu är kryssningen bokad och klar! Så påå fredag åker vi! Ska bli hur skönt som helst!! Vi kommer att ha en hel dag i helsningfors så det kommer bli mycket trevligt!

Imorn eller fredag blir det shopping. Nån som har lust att följa med till tuna park imorn kväll eller på fredag förmiddag??  Mika sa att jag ska få pengar så jag kan gå shoppa lite fint till kryssningen=) Hihih vad lycklig jag känner mig=)               Det är inte så ofta jag köper kläder till mig själv, det blir oftast till barnen. Men nu ska jag verkligen bara köpa till mig själv!   Det tycker jag att jag förtjänar=)   Inte för att det gör mig något när man shoppar till barnen, jag tycker det är jätte kul att lägga pengarna på barnen. Men det är skönt att lägga lite pengar på sig själv oxo ibland=)

Ne nu ska jag försöka fortsätta med städningen.. Är på topp humör nu så nu har man ork med det=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Yey, vad kul! :D Jag hade gärna följt med, men jag tror jag kommer ha ganska fullt upp imorgon. :(

2009-10-07 @ 22:57:54
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0