Lördag

Guuud så skönt med helg!!!

Vi har legat hela morgonen och bara myst. Emmi har hoppat som en tok i sängen. Men det är det som är så skönt med helg, man kan slappa och ta det kugnt, inga måsten! Så skönt att bara få varva ner och samla krafter.

Igår var jag hos linn vi satt och tog ett parglas vin och snacka..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, mika försöker fixa med oljepannan nu. sen så kanske vi åker till farsan och dom och hälsar på, min farbror är på besök från finland hos dom=)

OCH ETT STOPRT GRATTIS TILL RONI SOM FIXADE KÖRKORETET IGÅR!!!!!! 

NU HAR JAG EN TILL CHAUFFÖR TILLS JAG FIXAT MITT EGET KORT ;)

sladden funkar fortfarande inte. så blir inga bilder... jag blir väl tvungen att köpa en ny mobil igen... eller så får jag lära mig använda kameran !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0