Måndag kväll!!

Ja tiden springer verkligen iväg, redan måndag kväll. Barnen är tvättade och ska sova nu! Blev lite senare läggdags idag då dom ville bada i evigheter!  Och det var välbehövligt kan jag lova. Jag var iväg tidigare dag med barnen till stan och köpte canvas tavlor och finger färg så barnen har målat tavlor till min far som fyller år imorn! Jag avgudar den nya butiken panduro tror jag den hette. Dom har hur mycket fint och roligt som helst!    Har hittat en massa som vi ska pyssla med här hemma under hösten=)  

Helgen var lugn som vanligt, jag tycker det är så tråkigt att springa runt på krogar.. Man börjar väl växa ifrån det där tror jag. Visst är det trevligt ibland men inte jämt. Nu minns jag inte ens när senast jag var ute i somras kanske?!   Under fredan var jag hos linn på kvällen iallafall och drack några glas vin. Sånt är mycket trevligare tycker jag!
Funerar dock på åka till södertälje i helgen och träffa kompisar och ta några glas men får se. Eftersom jag har teori prov väldigt snart så känns det smartare att vara hemma och plugga.  Men samtidigt pluggar jag ju hela verckorna så då är det skönt att kunna slappna av och tänka på nåt annat en kväll. Ne får se under veckan hur det ser ut och vad man är sugen på sen.

Har märkt att ddet finns många nyfikna själar som älskar att gotta sig i andras liv men ses man i verkligheten så hälsar man inte...
Men bara så ni vet.. Här kommer det inte stå en massa tragiska tyck synd om mig saker och diverse negativa saker.. Ne ne för vi har det alldeles för bra i vårat fina stora hus för att kunna ens tänka på något negativt ;)
Vet att det säkert finns såna som bara vill gotta sig för att kunna läsa något negativt bara för att jag är en ung mamma kanske (syftar inte på er som känner mig) finns tillomed såna som jag skulle kunna peka ut! Många tar för givet att för att man är ung som har man inga pengar , kan inte försörja sina barn mm.. Men fuck you vi har det bättre än ni på många sätt. Vi bor i ett stort fint hus ( inte ens lån på det som många andra äldre föräldrar har) och jag kommer rulla i så dyra bilar som bara ni kan drömma om ;) 
Provocerat??? Jaaaa men bara för att sätta er "gottare" på plats ;)

Annars skriver jag faktiskt inte om pengar elelr dylikt här. Eftersom såna saker är ganska privat.. Men nu var jag bara tvungen, eftersom jag blir så irritrerad på präktiga " jag är bitter fitta" folk.

Huuuuh nu har jag fått ut lite agg ;) hahah..... Vad skönt!

Nu kan jag börja göra nåt annat igen här hemma än sitta här..
Ska faktsikt gå ner o ta en dusch nu och plugga lite tills ett bra program börjar klo 21.
imorn ska jag till körskolan igen, ska bli skönt! Jag trivs så bra med körskolan jag går på!

Ne nu ska jag röra på mig och hoppas inte allför många håller på sliter av sig håret av ilska över mitt inlägg;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, du är bäst Heidi! :) Saknar dig! <3

2009-10-05 @ 22:47:06
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag var också på Panduro för några dagar sen! Det är den bästa butiken! Nu ska jag pyssla med Onni mer än någonsin :)

2009-10-08 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0