ONsdag redan

Huuuh dagarna går så ffort så man knappt hinenr med!!  Ska iväg om ett tag till körskolan plugga och köra lite.  Sen vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Kanske fortsätta rensa och tvätta ur skåpen i köket?!  Fick nåt ryck igår efter att va hade handlat och började plocka ur allt från skåp och torka av.. Slängde även lite saker som man inte använder.

Skulle behöva baka lite bullar och bröd oxo men får se efter körskolan hur det ser ut då.. Iadg ska jag göra äggnudlar och wok till middag!   Mums var ett tag sen jag gjorde det. Miak ska sova borta idag så bäst att passa på då ;)  Han gillar nämligen inte grönsaker! Konstiga man!

Älsklingen fråga om vi ska åka på kryssning i helgen utan barn! Såklart tackar man inte nej! Ska bli skönt att åka bara vi 2 och bara mysa! Åker vi på helsingfors kryssning så ska vi hälsa på lite släktingar i finland oxo under dan=)  Vi har inte åkt på "festar kryssning" en enda gång! Varje gång vi åkt så har det bara vart lugnt med en massa mys, käkat god mat ch kollat på tv i hytten och bara snackat en massa!  Så skönt! Jag hoppas verkligen vi kommer iväg nu. Skulle vara helt underbart!!

Ne nu ska jag börja göra mig klar här så vi kommer iväg snart!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gud vad kul! Det förtjänar ni båda. :) <3

2009-10-07 @ 10:15:24
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0