så kan det gå

Har inte fått körkortet än. ;en hoppas att jag får den på t......  Åhh vad lycklig jag skulle bli!+ att jag ska börja jobba snart i södertälje. skulle vara skönt att slippa åka tåg mm..

Vet inte vad jag ska skriva här egentligen, tänkte bara uppdatra lite. irriterar mig på några saker men skitsamma. Har man en åsikt så tycker jag man kan våga säga det till personen i fråga innan man talar bakom ryggen. För ja det är att prata bakomm ryggen om man inte vågar prata om det med personen i fråga som sagt!  även om det kanske inte är nån stor grej. Men tyvärr så finns det många bitter fittor som inte kan ta att nån annan har det bra=) typiskt tjejer!    

Funderar på om jag ska röra mig mot stan snart med barnen, skulle behöva köpa kläder till nico och lite pyssel grejer från panduro. skulle vara skönt med lite promenad och eventuellt stanna till vid lek parken o leka lite. bäst att passa på idag när vi är lediga!  Sen kanske j skulle komma?!

ne ska läsa tidningen o så nu och göra oss i ordning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0