Tröttis

Är lite seg idag. Somnade nog inte förrän vid halv 12 inatt. Och klockan ringde klo 6. Dock så snoozade jag till nästan klo 7 för jag var så trött.

Men hann iallafall sminka mig fixa håret leta fram kläder till mig. Innan jag gick och väckte barnen gjorde frukost till dom klädde på dom. Sen hann dom kolla på tv en stund innan vi skulle gå. Tog 8 16 bussen härifrån så det går att vara snabb om man måste=)

Nu är vi hemma igen, väntar på attmin bror ska ringa mig så ska jag göra oss klara för att åka hem till min far som fyllde år i tisdags, men vi ska fira han lite idag. Han  ska även få sina fina canvas tavlor som barnen målat till han ;)

Tänkte slå in dom i papper nu innan vi ska röra oss men vi hade inte så mycket present papper hemma nu. Hade mest jul papper och det vill man ju inte slå in det i. Kanske gör det iallafall får se=)

Ikväll blir det förmodligen lite shopping, ska handlas en massa fina underkläder och kjolar mm;)

Ne nu ska jag glo vidare en stund här innan vi åker! Upppdatering kommr väl sen.. Ska kolla om jag ska börja använda digital kameran istället o se vart sladden är så man kan börja lägga in bilder. Känns lite tråkigt att inte ha nåra bilder här nu!

Så ni får nöja er med bilder på mig och emmi från sommarn och koret på nico är nytt!

                         


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe, jag förstog det. d:

2009-10-08 @ 20:37:33
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0