boooooring

Det är ganska tråkigt att blogga. Ibland är det skönt att skriva av sig, behövs vissa perioder men annars så är det ju inte så kul.
Men nåt som är kul är att jag beställt en massa kläder mm som ska hämtas ut idag! Jihooo  beställt från en massa olika företag!  och nu var jag inne och kika på nelly där har dom ju hur mycket fint som helst så var tvungen att slänga in en beställning där med ;)
Hade tänkt att vara ute idag på gården eller ut och åka pulka med vädret är inte på min sida idag så det skippar vi! får hitta på nåt annat. Stor städade hela neder våningen igår så kanske ska ta tag i övervåningen idag?!
var förresten på ljusparty igår och beställde mera ljus, så nu väntar jag på 2 leveranser från partylite! Man blir helt beroende av dom ljusen!

har inget intresant att skriva så jag avslutar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0