Skulle kunna

Skulle kunna skriva en massa nervärderande och kränkande saker om en människa. Men eftersom jag mår bra i mig själv och är lycklig med mitt liv så behöver jag inte göra sånt=)  För det är ju känt att det bara är Människor som är missnöjda över sina liv som gör sånt=)  men ibland kan det vara roligt att läsa eftersom man får sig ett gott skratt! speciellt när det är vuxna som gör sånt. Vi garvar ibland i veckor över vissa uttalanden ;)


Kommer förresten lägga lösen på min blogg! så den som vill ha den hör av er via mail eller kommentera så får du den=)

Ne nu ska jag gå fortsätta mitt underbara liv med min underbara man och barn ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ge mig lösen. :)

2010-01-23 @ 22:42:41
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0