Snaaraart!

Jihooo snart får jag  tillbaka mitt halsband! som ni alla vet blev snodd av 2 tjejer! Den ena av den har llämnat in den i en butik, alltså sålt den! och eftersom dom samarbetar med polisen så får jag den via dom. butikerna tar ju namn uppgifter  adress mm. Och så är hon fast på en övervaknings kamera! detta går inte att slingra sig ur alltså!  Men det var ett bra försök ;)
Åhh vad glad jag är över att den kommit fram! 
Lets the game begin ;)

Vissa är så stora i käften men när det kommer till kritan så vågar dom inte ett skit! Inte ens vågar dom snacka öga mot öga!  Men det är lätt att vara kaxig bakom datan!
aja hororna får sitt dom med ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yey, bättre yao! :D

2010-01-23 @ 11:51:36
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe rätt åt dom:) vilka de nu än var:)

2010-02-08 @ 00:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0