Vad roligt!

Vad roligt att det finns folk som kikar in här fast jag inte skriver så ofta=)
Nu kommer jag säkert ha ännu mindre tid att skriva här då jag pluggar igen=)
Är riktigt glad att jag kom in på utbildningen.

Just nu väntar jag på Linn som ska låna Emmi ett par timmar. Under den tiden åker jag till tuna park med några till.

Nu ringde mikas mamma och fråga om hon får ta barnen en stund hehe Men har ju lovat att linn ska få låna henne några timmar.
 Hon ska komma hämta Nico och ha han nån timma.
Då blir det lättare koncentration på shoppingen och behöver inte stressa med den härligt! ;)

Det är härligt att man har några nära o kära som vill ta barnen då o då=) Jag behöver inte ens be om barnvakt hehe..

Ne nu ska jag avrunda för mikas mamma kommer alldeles strax!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0